Renault Kerax

Renault Kerax

Техническа информация

създаден за работа !

техническа информация

кабина

Кабини адаптирани към нуждите на строителните дейности:

  • Дневна кабина за компактност на автомобила.
  • Глобална кабина с възможност за три вида оборудване
    -Глобална Стандарт - Глобална Нощна - Глобална Utility.
  • Спална кабина за комфорт.

двигатели

DXi11 Euro 5.

скоростни кутии

Нови скоростни кутии за оптимална комбинация на полезен товар, нисък разход и гладко шофиране. Четири механични скоростни кутии с 16 предавки и две автоматизирани скоростни кутии с 12 предавки.

3 системи за улесняване смяната на предавките на механичните скоростни кутии: 

  • Cable control увеличава комфорта (чрез филтриране на вибрациите), осигурява гладкост и сигурност: елиминира прескачането на скоростите породени от движението на кабината и шасито.
  • Servoshift: система за подпомагане, която намалява усилието за смяна на предавките с 75%.
  • Super H която се състои от наслагване на предавки от 5 до 8 върху предавките от 1 до 4.

За да превключи от едното ниво предавки към следващото, шофьорът просто трябва да натисне бутона разположен върху скоростния лост.
Електронна клапа предпазва системата от грешки на шофьора при смяна на предавките.
Сплитера в скоростната кутия предпазва от превключване по невнимание от висока към ниска предавка. Изборът на предавки е точен и сигурен.

Скоростните кутии Optidriver+ са особено подходящи за дейности свързани със снабдяване на обекти.

голям избор на пто за по-голяма сигурност :

  • ПТО на скоростната кутия.
  • ПТО на двигателя.
  • ПТО между двигателя и скоростната кутия.
  • ПТО на предавателната кутия.

задвижващи оси

Единични задвижващи оси :

  • P995 предна задвижваща ос за конфигурации - 4x4 и 6x6.
  • P1361 задна задвижваща ос за конфигурации 4x2 и 4x4.


Двойни задвижващи оси :

  • 2 661 и 3 361 двойка за конфигурации 6x4 - 6x6 - 8x4.


Ос:
1 E93 предна ос с 0 мм изместване.

APM (AIR PRODUCT MANAGEMENT) - система за управление на въздуха

Renault Trucks демонстрирa иновации чрез своята система за електронно управление на сгъстения въздух, наречена Air Product Management. Тази система предлага по-голяма сигурност, както и намаляване на теглото, разхода на гориво и подръжката:

  • Производството на въздух се контролира повече електронно отколкото механично за по-голяма сигурност и качество.
  • Производството и обработката са оптимизирани.
  • Спирачната сила е по-голяма при наклон.
  • Компресирания въздух е произведен извън фазите на ускорение.

спирачки

Renault Kerax е оборудван с барабанни спирачки и последно поколение електронна система за спиране (EBS 5) като стандарт.
Това е електронно контролирана въздушна система за спиране, която адаптира спирането на автомобила колело по колело съобразно пътните условия.


EBS Basic+

  • ABS - контролира стабилността на автомобила при спешни спирания.
  • Emergency braking assistance (помощ при спешно спиране): оптимизира дистанцията на спиране при спешни ситуации.
  • Engine brake management (управление на двигателната спирачка): при смяна на по-долна предавка върху влажна повърхност, позволява на шофьора да поддържа контрол върху слабо натоварен камион, като се избягва заключване на задните колела.
  • Easy Hill Start (лесно стартиране по наклон): позволява освобождаване на спирачките на автомобила без търкаляне назад.
  • SR antiskid system: поддържа контрола на автомобила при хлъзгави повърхности.
  • Спирачна балансираща система: равномерно разпределя спирачния ефект между осите, така че всички да могат да бъдат сменени по време на обслужване.

Свързване на спирачни системи:
Renault Trucks предлага възможността за свързване на различни спирачни системи: сервизни спирачки и ретардели.
Тази система се контролира от EBS (Electronic Braking System - електронна система за спиране) или ръчно чрез натискане на педала на спирачката:

  • Оптимизиране на спирането, съгласно натоварването на осите.
  • Увеличаване живота на спирачките: равномерно разпределяне на износването.
  • Бързо реагиране.
  • Гладко шофиране.
  • Използване на 100% от спирачния капацитет (двигателни спирачки, моторна спирачка, ретардери и сервизни спирачки).

окачване

Предно и задно окачване (нормално и усилено) с амортисьори и анти роул бар.
Параболично предно окачване с капацитет 7,1 тона (влекач), 8 тона и 9 тона.
Параболично задно окачване с капацитет от 13 или 15 тона на задвижваща ос. Задно окачване с капацитет от 26 тона (параболично) и 32 тона (полуелептично) за тандеми.

подръжка

Честотата на обслужване е съобразена с експлоатацията на автомобила чрез системата за анализ на използваното моторно масло.

Помощ при обслужването осигурена от бърза диагностика на повредата и прогнозируемо обслужване определено от честотата на смяна на маслото.

Скоростни кутии: максимална честота на смяна на маслото от 90 000 до 400 000 км в зависимост от качеството на маслото и типа приложение.

Задни задвижващи оси и тандеми: максимална честота на смяна на маслото от 120 000 до 400 000 км в зависимост от качеството на маслото и типа приложение.

Колесни бази

За по-добро покритие на дължината на надстройката, Renault Kerax предлага широка гама: 

Шаси-кабина 4x2 : 3 200 / 3 500 / 3 900 / 4 100 / 4 500 / 5 000 / 5 500 / 5 800 мм.
Шаси-кабина 4x4 : 3 500 / 3 700 / 3 900 / 4 100 / 4 300 / 4 500 мм.
Шаси-кабина 6x4 : 3 200 / 3 500 / 3 845 / 4 200 / 4 500 / 5 000 / 5 500 мм.
Шаси-кабина 6x6 : 3 500 / 3 700 / 3 845 / 4 200 / 4 500 / 5 000 мм.
Шаси-кабина 8x4 : 4 350 / 4 500 / 5 050 / 5 300 / 5 600 мм.

 

Влекач 4x2 : 3 700 / 3 900 мм.
Влекач 4x4 : 3 700 мм.
Влекач 6x4 : 3 200 / 3 500 / 3 700 / 3 900 мм.
Влекач 6x6 : 3 900 мм.

 

A range of cabs adapted to the needs of construction activities:                                              <ul>                                                                                                                                  <li><b> Day cab</b> for a compact vehicle                                                                       <li><b>Global cab</b> available with 3 types of interior fittings                                                                <br/ >                                                                                                                                        -Global Standard - Global Night - Global Utility</li>                                                                        <li><b> Sleeper cab</b> for comfort.</li>                                                                                   </ul>