Новини
rss


27.11.2013

RENAULT С ПРЕМИЕРА НА ИЗЦЯЛО НОВАТА СИ ГАМА КАМИОНИ

Новите Евро 6 двигатели са с 5% по-икономични, а с интелигентни системи и обучение разходът пада с 15%

RENAULT С ПРЕМИЕРА НА ИЗЦЯЛО НОВАТА СИ ГАМА КАМИОНИ НА ПЛОВДИВСКИЯ ПАНАИРСамо няколко месеца след световната п ремиера, Renault Trucks представи изцяло новата си гама камиони у нас в рамките на тазгодишния Международен технически панаир в Пловдив. Всички товарни автомобили са оборудвани с новите двигатели Евро 6 на компанията. Те се предлагат в четири сегмента: T – за транспорт на дълги и средни разстояния; D – за дистрибуция; K и C – за строителството и транспортни задачи извън пътя.

Събитието е уникално за автомобилната индустрия, защото за първи път производител обновявава наведнъж пълната си гама от камиони. В проекта са инвестирани 2 млрд. евро от Volvo Group, част от която е Renault Trucks. Разработката на новите модели е отнела седем години, като в целия процес от самото му начало до финалните изпитвания са участвали пряко 50 от ключовите клиенти на компанията. Така Renault Trucks прави категорична заявка да увеличи чувствително позициите си на международния пазар.

RENAULT С ПРЕМИЕРА НА ИЗЦЯЛО НОВАТА СИ ГАМА КАМИОНИ НА ПЛОВДИВСКИЯ ПАНАИРЗа обновяването на пълната гама камиони Renault Trucks провежда най- мащабната до момента програма за изпитвания, като всички камиони са тествани както при лабораторни, така и при реални условия. 300 тестови машини от Т- линията за превози на дълги разстояния са преминали 5 000 000 часа изпитвания на стендове, пропътували са 10 000 000 километра в екстремни условия и са били подложени на реална експлоатация от 50 клиента по света. Камионите за строителство от гама С и гама К пък са преминали през тестове при екстремни условия с температури, вариращи от - 40°C до + 60°C. Те са използвани успешно за превоз на дървени трупи в Камерун, за 120 тона товар в Оман, както и за работа в мина в Турция.

Основен фокус при разработването на всички нови модели във всички гами е намаляването на разхода на гориво и повишаване на ефективността. С въвеждането на различните модификации на новите Eвро 6 двигатели средното спестяване може да достигне 5%. Подобрената аеродинамика в дизайна също допринася за това. Увеличеният наклон на предното стъкло и други оптимизации, намаляват съпротивлението с 12 процента. За намаляване на разхода допринася и модернизираната автоматизирана скоростна кутия Optidriver, като при моделите от гама Т има възможност за активация на специалния нов режим Eco и функцията Eco Cruise Control.

RENAULT С ПРЕМИЕРА НА ИЗЦЯЛО НОВАТА СИ ГАМА КАМИОНИ НА ПЛОВДИВСКИЯ ПАНАИРТова променя стратегията за смяна на скоростите, като основен приоритет е икономията на гориво. Новите камиони на Renault Trucks за международен транспорт и дистрибуция се произвеждат с готовност за връзка с интелигентната софтуерна система Optifuel за наблюдение и анализ на горивната консумация. Комбинирано с обучение за водачите, тези решения намаляват разходите на целия автопарк на клиентите с до 15%. Така собствениците на фирми за международен транспорт например могат да спестят до 5000 евро годишно на товарен автомобил.

При всички нови камиони е търсено оптимално съотношение между разход и мощност, между собствено тегло и полезен товар. Всички конструктивни решения и иновативни системи са насочени за постигане на максимален резултат с минимален разход. В същото време основен приоритет е сигурността, при която се използва сериозното ноу-хау на Volv o Group. При новите камиони от всички гами са търсени от една страна инженерни подобрения в конструкцията, елементите и използваните материали, и от друга са въведени редица интелигентни системи за сигурност. В стандартното оборудване на гамата за междунар оден транспорт са включени три иновативни функционалности – предупредителен звуков сигнал за шофьора при внезапна смяна на посоката, адаптивен круиз контрол и предупредителна сигнализация при опасност от сблъсък с препятствие.

RENAULT С ПРЕМИЕРА НА ИЗЦЯЛО НОВАТА СИ ГАМА КАМИОНИ НА ПЛОВДИВСКИЯ ПАНАИРХарактерната радиаторна решетка с формата на буквата “π”, е една от запазените марки на новия екстериор на пълната гама на Renault Trucks, която гарантира, че камионите ще бъдат разпознати и запомнени веднага. Кабината на новите товарни автомобили на Renault Trucks за превоз на дълги разстояния и строителни дейности предлага на водачите по - просторен интериор и по- висок комфорт. Една от отличителните черти е 7- инчов дисплей в центъра на новото ергономично арматурно табло. В новите камиони от пълната гама са заложени и редица удобства, съобразени със специфичните изисквания на шофьорите при извършване на различни дейности – възможност за индивидуално пренареждане на контролните бутони, регулиране на волана , нови седалки с ергономичен дизайн и възможност за настройка, оптимизирани места за съхранение на вещи, достъпни отвън и отвътре, по- удобни легла, отваряне на вратата под максимален ъгъл от 90° при автомобилите за дистрибуция. Помислено е за стъпала на различни места и различна височина при различните камиони, за да могат водачите да изпълняват максимално лесно и ефективно задълженията си и да се уморяват по - малко. Представителите на гама Т са оборудвани със специални червени светлини в кабината за нощно шофиране, каквито се използват в подводниците. Това е единственият цвят, който не пречи на водачите през нощта.

Новите камиони Renault за превози на дълги разстояния и строителни дейности разполагат с бутон за пътна помощ 24/7. С едно натискане водачът осъществява контакт с платформата за съдействие, която го локализира автоматично и изтегля техническите данни на превозното средство. Така той получава незабавно съдействие от мрежата от 1600 сервизни центъра на Renault Trucks, която разполага и с над 1000 сервизни автомобила. При камионите за дистрибуция 80% от авариите са диагностицирани за по-малко от 30 минути. В 90% от случаите повредата при камионите за международни превози може да се отстрани на място и автомобилът е отново на пътя изключително бързо.

RENAULT С ПРЕМИЕРА НА ИЗЦЯЛО НОВАТА СИ ГАМА КАМИОНИ НА ПЛОВДИВСКИЯ ПАНАИРОсновен фактор за успеха на новата гама на Renault Trucks е това, че в аванс е помислено за повечето от изискванията и проблемите, които срещат клиентите. От друга страна на потребителите се предоставя възможност за допълнителна персонализация - от различни модификации на двигателите и избор на скоростна кутия, през различни кабини, до възможността за предварителна заявка за предстоящите надстройки. Последното може да спести около 20 процента от необходимото време за получаване на напълно готов а за работа машина, което е от ключово значение за бизнеса.

Още за възможностите на Т гамата за превози на дълги разстояния
Гама T разчита на новите Евро 6 двигатели DTI 11 и DTI 13. Тя подобрява производителността, като предлага брутно те г ло на композицията до 60 тона и капацитет на резервоара за гориво до 1,475 л. Предлагат се 4 типа кабини – дневна кабина, нощна/ дневна кабина, спална кабина и висока спална кабина: Подобрените двигатели и мостове, новите функции на автоматизираната скоростна кутия и интелигентното използване на въздушния компресор и климатичната система гарантират максимални работни характеристики при опт имална консумация на гориво.

Още за възможностите на К гама и С гама - за строителството и транспортни задачи извън пътя
Предлагат се с трипа нови Евро 6 двигатели - DTI 11 и DTI 13 DTI 8. При гама С има избор между четири вида кабини, а при гама К – две. Камионите предлагат надеждна здравина с усилена защита на всички открити части. Гама C е с подобрен капацитет за преодоляване на препя тствия като ключов фактор е високия пътен просвет от 312 мм под моста и ъгъл на заход 24°. Гама K на Renault Trucks може да се справи с всякакъв терен, благодарение на своя ъгъл на заход от 32°, пътен просвет от 380 мм под моста и 515 мм под резервоара. Op titrack, хидростатичната система за задвижване на предния мост, която предоставя допълнителна теглителна мощ, е налична за гама C. Докато гама К предлага конвенционално задвижване на всички оси. Товарните автомобили са оборудвани с фарове следващи ъгъла на завоя, електрическа паркинг спирачка Optidriver, която се включва автоматично, когато двигателя спре и няколко допълнителни приспособления за монтиране на надстройка. С оптимизирано собствено тегло, гама C предлага полезен товар до 22,8 тона за 8x4.

Още за възможностите на D гамата за дистрибуция
Renault Trucks предлага три модела в гама D: от 10 до 18 тона, от 16 до 26 тона и от 18 до 26 тона. Скоро на пазара ще се предлага и вариант от 3,5 до 7,5 тона. Камионите са оборудвани с новите двигатели Евро 6, един от тях с шест цилиндъра (DTI 8), а другият - с четири (DTI 5). Версията с 240 к.с. на четирицилиндровия двигател е най - мощната на пазара. Той предоставя същата номинална мощност като шестцилиндровия, но по - ниското му тегло увеличава товарния му капацитет. Камионите имат изключително малък радиус на завиване за по-лесни маневри, къс преден надвес и компактна кабина. Модификацията D Access е единственото превозно средство на пазара с кабина с нисък вход и обща ширина от 2,29 м., което му позволява да с ъбира отпадъци по много тесните улици.

rss