ОБЯВИ ЗА РАБОТА


 

05.11.2020

Отговорник сервизно обслужване (Приемчик) в сервизен център Варна

Екипът от отговорници сервизно обслужване управлява комуникацията между сервиза и клиентите, и има пряко въздействие върху резултата на сервиза. Планирането на сервизните поръчки, вътрешната и външната комуникация по въпроси на сервизното обслужване са ключови задачи.

Отговорности:

  • Договаря и координира плановете за сервизно обслужване, като осигурява пълното разбиране и съгласие на клиентите.
  • Координира планирането на резервните части и сервиза с плановете за обслужване на клиентите.
  • Ефективно администрира всички системи и документи за клиентите: оферти, поръчки, фактури и др.
  • Дава подробна информация на клиентите относно съдържанието, резервните части и необходимoтo време за изпълнение на услугите.
  • Търси обратната връзка от клиентите и координира разрешаването на проблеми.
  • Проследява сервизните кампании.
  • Активно промотира сервизните услуги и продукти, за да увеличи продажбите на труд и резервни части.
  • Развива ефективни дългосрочни взаимоотношения с клиентите.


Необходими компетенции:

  • Добри технически познания в областта на автомобилите (за предпочитане на товарните автомобили)
  • Английски език на работно ниво
  • Ефективна комуникация с клиенти и умения за водене на преговори
  • Умения за планиране и създаване на организация
  • Способност да работи самостоятелно и по своя инициатива, но и като част от екип
  • Способност за работа с ИТ системи и техническа информация


Позицията се намира в гр. Варна
Мениджър на екипа: Пейо Трифонов
Мениджър ЧР: Десислава Иванова