Съобщения за медии

ДО 10% ИКОНОМИЯ НА ГОРИВО С НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ ДВИГАТЕЛИ НА RENAULT TRUCKS

2min
DE TC

Renault Trucks се справя с предизвикателството за намаляване на консумацията на гориво и емисиите на CO2. Производителят оборудва своите серии T, T High, C и K с нови двигатели DE11 и DE13. В съчетание с интегрирането на нови технологии, като Turbo Compound, и специални услуги, те  намаляват консумацията на гориво с до 10%.

Renault Trucks направи големи промени през 2021 г. в своите модели T, T High, C и K по отношение на дизайна, комфорта при шофиране и комфорта в кабината. Производителят продължава тази еволюция с появата на нови 11 и 13 литрови двигатели Euro VI Версия E, DE11 и DE13, които в комбинация с интегрирането на нови технологии и специални услуги осигуряват икономия на гориво до 10% в сравнение с предишното поколение двигатели на Renault Trucks.

  • Оптимална ефективност на новите двигатели DE11 и DE13

За по-добро изгаряне, двигателите DE11 и DE13 използват патентована технология за насочване на пламъците в горивната камера на буталото "Wave Piston". С това решение се постига по-добро използване на наличния кислород и по-добро изгаряне. Двигателите са оборудвани и с нови дюзи с подобрена прецизност, които са адаптирани към новия горивен процес.

За да подобри ефективността, Renault Trucks също се фокусира върху намаляването на загубите от триене: мотовилките, буталата и коляновия вал са подобрени и контролът на газовете в картера е оптимизиран. Нова високоефективна турбина, с подобрена инертност и маслена помпа с променлив поток, комбинирана с нисковискозитетно масло.

Освен това, Renault Trucks добавя и оптимизирана система за последваща обработка на изгорелите газове и нов електронен блок за управление на двигателя.

  • Технология Turbo Compound за по-мощен и икономичен двигател

За оптимална производителност Renault Trucks гама T, T High и C могат да бъдат оборудвани, като опция, с двигател DE13 TC, с технология Turbo Compound, която осигурява значителни икономии на гориво.

Turbo Compound се монтиран след турбокомпресора, преобразува остатъчната енергия от отработените газове, в механична енергия и я предава на коляновия вал под формата на допълнителен въртящ момент. Това позволява постигането на по-висок въртящ момент при по-ниски обороти на двигателя. При движение по магистрала, с включен круиз контрол и при изкачване, може да се поддържа постоянна скорост, без да е необходимо превключване на по-ниска предавка.

  • Нова скоростна кутия за по-бързо превключване на предавки

Автомобилите са оборудвани с ново поколение скоростна кутия Optidriver, която включва нов софтуер за управление и нова серво помпа на съединителя за по-плавна и по-бърза смяна на предавките.

  • Усъвършенстван софтуер и услуги за пълен контрол на консумацията на гориво

За по-голяма икономия на гориво Renault Trucks включва и решението Smart Torque Control, което максимизира времето в зелената зона.

Renault Trucks продължава да подобрява интуитивния круиз контрол Optivision, който използва топографията на пътя, за да оптимизира превключването на предавките и да увеличи икономиите на гориво.

Производителят предлага решения в помощ на превозвачите в усилията им да наблюдават и подобрят консумацията на гориво на своя автопарк и емисиите на CO2. Софтуерът за управление на автопарка Optifleet (модул Check) проследява разхода на гориво на всяко превозно средство и анализира начините на шофиране, за да определи областите, където могат да се предприемат действия за намаляване на консумацията. Освен това Renault Trucks разработи цялостна програма за обучение по рационално шофиране, за да гарантира, че разходът на гориво се поддържа под контрол.  

Renault Trucks_DE13TC_Turbo Compound_02

DE13TC_Turbo Compound

Renault Trucks_DE13TC_Turbo Compound_01

DE13TC_Turbo Compound

DE TC

Renault Trucks T Evolution Turbo compound

Set canonical URL
Off