Welcome to Renault Trucks Bulgaria
TRUCK ITALIA SPA
Renault Trucks dealers at Vezzano Ligure, Italy
Затворено
Показване на номера
Работно време рецепция
| понеделник | 08:30 - 12:30 / 14:30 - 18:30 |
| вторник | 08:30 - 12:30 / 14:30 - 18:30 |
| сряда | 08:30 - 12:30 / 14:30 - 18:30 |
| четвъртък | 08:30 - 12:30 / 14:30 - 18:30 |
| петък | 08:30 - 12:30 / 14:30 - 18:30 |
| събота | 08:30 / 12:30 |
| неделя | - |
4 / 5
48 отзиви
14 October 2025
STEFANO ASCIUTTI
Много негативен опит. Нашият камион беше заседнал в сервиза повече от 15 дни, без ясна комуникация относно графика за ремонт. В крайна сметка единствената сигурност беше изненадващо висока сметка, непропорционална на получената услуга.
Ярък пример за липса на организация и прозрачност: не препоръчваме тази услуга на всеки, който търси професионализъм и навременна доставка.
2 July 2022
Fabio Mili
Страхотна работилница! Препоръчва се!
Снощи им се обадих да ми регистрират врата на Мерцедес Актрос (нищо сериозно, което да засегне трафика) и почти веднага ме посрещнаха и регистрираха вратата за нула време. 👍 Наистина компетентен персонал. 👍
4 July 2024
Franz Straubinger
Пътувахме през страната с нашия Mercedes Vito (къмпинг ваканция), когато чухме странни звуци в двигателното отделение. Веднага получихме компетентна оценка в сервиза, а гаранционният проблем също беше решен. Целият екип беше много приятелски настроен.
Когато резервните части пристигнаха няколко дни по-късно, те бяха монтирани бързо и правилно, което ни позволи да продължим почивката си спокойно!
Благодаря много!
19 October 2023
rossano bovolenta
Добро утро, имам сериозни съмнения относно надеждността на вашите сервизни центрове, а що се отнася до мен, два от центровете, които носят вашето лого.
Купих Vito V w638 от 2004 г. миналия ноември с намерението да го приведа в приемливо състояние за ваканционно пътуване. Веднага след като го закупих, го занесох във вашия сервизен център в Ла Специя, като поисках оценка на състоянието и оферта. След 50 дни престой на двора, без никой дори да се опита да го запали, за да го премести на мост, въпреки моите телефонни обаждания и ежеседмични посещения, за които персоналът предлагаше най-различни оправдания, аз го взех.
С помощта на приятели направих най-очевидните неща сам, основно смяна на механични части.
След това се опитах да го занеса във вашия център в Ливорно. След три седмици в двора те извършиха диагностика, която отне 10 часа работа. След тази скъпа, но необходима операция ми казаха, че освен всичко друго, за да отстраня проблема с централното заключване, трябва да сменя ключалката на вратата, което впоследствие направих безуспешно. Също така ми казаха, че шумът, който чувам отзад, се дължи на механични части, свързани с дисковете и спирачните челюсти, които съм направил там. Когато взех микробуса, ми казаха, че шумът все още е там и че вероятно е проблем с каросерията. Е, няма да навлизам в повече подробности, въпреки че бих могъл...
Само ще ви уведомя, че сам смених задните амортисьори, които те счетоха за добри след задълбочена диагностика, струваща 550 евро плюс ДДС, и шумът магически изчезна.
В заключение, разбирам, че въпросното превозно средство е старо, но смятам, че е нечестно да се държи по този начин. Може би по-квалифициран и по-малко арогантен персонал би бил достатъчен.
Най-добри пожелания
29 December 2023
74 Blaupausen
Бях в Италия миналото лято с моя кемпер Sprinter.
Когато пристигнах, светнаха няколко предупредителни светлини, автоматичната скоростна кутия не превключваше правилно и колата работеше на изключително високи обороти.
Комуникацията беше трудна, защото служителите не говореха английски, а аз не можех да говоря италиански.
Но Google Translate успя да ми помогне в писането. В крайна сметка служителите бяха много мили. Търпелив и компетентен.
След известно тестване предполагаема резервна част трябваше да бъде поръчана от Рим. Но за щастие ремонтът беше завършен без нова част и с нулиране на регистъра на грешките. Разбира се, не сте сигурни, че всичко ще върви гладко в бъдеще, но не сте били измамени.
Струваше 0 евро, а служителите прекараха поне 2-3 часа в работа по автомобила. не е за вярване В Германия плащам на Мерцедес непосилни суми.
Развълнуван съм и бих искал да използвам възможността да благодаря отново на всички служители, че ми спасиха ваканцията. благодаря