Отзиви

Renault Trucks Гама K - Литва - Vilniaus Regiono Keliai

Строителство

RENAULT TRUCKS K - LITHUANIA - VILNIAUS REGIONO KELIAI

Общинската фирма за поддръжка на пътищата в региона на Вилнюс се грижи за снегопочистването и осоляването на пътищата, за да се увери, че те са безопасни за използване от превозни средства. Саулиус Батвинксас, ръководител  технически отдел на компанията, изброява предимствата, които предлагат Renault Trucks Гама K, оборудвани със снегорини.

VILNIAUS REGIONO KELIAI

 

1990: година на създаване.

300: брой на персонала.

32: брой на камионите за опесъчаване, включително 1 Renault Trucks Гама K и 8 Renault Kerax.

2 000 км: обща дължина на асфалтираните пътища, които ще се поддържат.

VILNIAUS REGIONO KELIAI
Защо избрахте Renault Trucks Гама K?

Саулиус Батвинскас - Изброихме нашите изисквания и търгът показа, че Renault Trucks Гама K отговаря на нашите очаквания. Той е перфектно адаптиран към нашите ограничения и това е, което търсим: разбира се, приемлива консумация на гориво, но и голяма здравина, за да издържа на температурни разлики и проблеми с корозията.

 

Какви са основните му предимства?

S.B - Мощността на двигателя и високоефективната спирачна система. Автомобилът е с напълно защитени барабанни спирачки. Те са много полезни и изключително ефективни, когато работим през лятото в кариерите или през зимата по пътищата. Разполага и с функция за намаляване на скоростта. Това е истинско предимство през зимата, когато солим - операция, която не включва шофиране с висока скорост.

5%

Икономията на гориво, постигната от Renault Trucks Гама K, в сравнение с другите превозни средства в автопарка.

Предимство ли е разходът на гориво на автомобила?

С.Б. - Нашите превозни средства обикновено изразходват много гориво поради големите товари, които превозваме. Renault Trucks Гама K консумира с 5% по-малко гориво в сравнение с другите ни автомобили. Резервоарът му съдържа около 350 литра, което ни позволява да изминем между 500 и 600 километра.

VILNIAUS REGIONO KELIAI

"Не сме имали проблеми с камионите Renault Гама K"

Saulius Batvinskas
При какви условия работят вашите превозни средства?

С.Б. - Това беше посочено в нашите технически изисквания: автомобилите трябва да могат да работят при температури от -40°С до +40°С. Тази зима, въпреки отрицателните температури до -30°С, нашите автомобили Renault нямаха проблеми с запалването на двигателите. Други предимства, които предлага Renault Trucks Гама K, са стоманената броня и фактът, че всички жизненоважни части са добре защитени.

 

 

Какъв вид оборудване помага на шофьорите в тяхната работа?

С.Б. - Формата на огледалата за обратно виждане осигурява много широк обзор, а страничните огледала са добре защитени от сняг и пръски. Колелата, вдлъбнати под автомобила, не изпращат пръски встрани. Що се отнася до комфорта в кабината, е помислено за всичко. Височината и облегалката на отопляемите седалки се регулират. Нашите шофьори също така оценяват особено високо обширните размери на кабината. Това е много удобно, особено ако носят кутия с инструменти за работата си.

 

ГЛЕДНА ТОЧКА
RENAULT TRUCKS K - LITHUANIA - VILNIAUS REGIONO KELIAI

Рикардас Касперавичус, шофьор на Renault Trucks Гама K.

Видът на работата на 36-годишния Рикардас Касперавичус до голяма степен зависи от времето. Почистването на снега или осоляването, работата през нощта или в час пик, той работи на един от главните пътища, водещи от Тракай, малко историческо село, до Вилнюс, на 30 км. Присъединява се към компанията преди 15 години, и заявява: "Истинско удоволствие е да се шофира Renault Trucks Гама K, всичко е толкова тихо и няма вибрации. Тази зима в Литва температурите рязко се понижиха, като имаше обилни снеговалежи".

Що се отнася до Рикардас, Renault Trucks Гама K е напълно подходящ за пътния участък, за който се грижи. "Можете да натоварите до около 11 тона сол или пясък, повече, отколкото в други камиони", обяснява той.

По-ниският разход на гориво е друго от основните предимства на Renault Trucks Гама K. Без да знае точната цифра, Рикардас често вижда как автомобилът се връща от курс с повече от половината си резервоар. Особено подходящ за работа в градска среда, той може да бъде оборудван и с два снегорина. "Те ни позволяват да вършим повече работа и да я вършим по-бързо. Работата, която сега мога да свърша сам, преди трябваше да бъде свършена от два автомобила", подчертава Рикардас. Но скоростта трябва да бъде придружена от безопасност, особено при неблагоприятни метеорологични условия.

Шофьорът трябва да внимава много когато използва както предните, така и страничните гребла. Няколко неща трябва да се вършат почти едновременно: наблюдение на пътя, проверка на ефективността на снегопочистването и контрол на осоляването. Това изисква голяма концентрация. "Трябва да сте много внимателни; всичко се прави с огледалата за обратно виждане", обяснява водачът. Тъй като Тракай се намира в земеделски и горски район, Рикардас понякога пътува по по-пресечен терен, където може да закъса. Блокирането на диференциала е много полезно.

"Когато трябва да караме в полето, задните колела започват да се пързалят. Но блокировката улеснява задачата. Използването на тази система помага на другия задвижващ мост да получи сцепление, така че автомобилът може да се движи напред много по-лесно", обяснява шофьорът.

Set canonical URL
Off