Share

Отзиви

Delanchy Group внедрява електрически камиони Renault

Дистрибуция

Електромобилност

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Бриджит Деланши е главен изпълнителен директор на тази семейна фирма, основана в Лориен през 1968 г., която днес осигурява национално покритие с 3200 служители и 1000 автомобила на пътя. Безкомпромисно ангажирана с устойчивото развитие и опазването на околната среда, тя отново използва електрически камиони Renault и гледа много напред в бъдещето. Ето историята с думите на Бриджит.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

"Обичам работата си! Управлявам логистичните потоци, особено когато става въпрос за пресни продукти за доставка в рамките на 24 часа. Това изисква не само ефективност и невероятно внимание към детайлите, но и реалистично отношение към иновациите. Когато през 2017 г. решихме да закупим прототип на електрически камион от Renault Trucks, бях напълно наясно, че това, което всъщност правя, е инвестиция в бъдещето. Това 100% електрическо и безшумно превозно средство все още изкарва прехраната си във и около Лион. Всяка вечер то доставя в Halles Paul Bocuse в Лион морски дарове, уловени предния ден в Лориен и транспортирани от нашите "класически" хладилни камиони.

Естествено, решихме да надградим този успех, като закупим второ електрическо превозно средство - Renault Trucks D Z.E. за обслужване на Париж от международния пазар на едро в Рунже. Тази инвестиция, освен че допълва автопарка ни, е част от стратегията ни за устойчиво развитие и енергийния ни преход, започнал през 2016 г., по същото време, когато станахме партньори на задвижваната с водород Energy Observer, чиято мисия е да обиколи земното кълбо в продължение на шест години, като генерира и използва собствена енергия и не отделя никакви парникови газове или фини прахови частици.

Ежедневен енергиен преход в транспортната индустрия

Освен това партньорство с Energy Observer очаквам с нетърпение първия камион с водород. Баща ми Джоузеф, който основа компанията през 1968 г. с един от първите камиони Saviem, винаги е вярвал във водорода. В известен смисъл аз продължавам семейната традиция! Голямата ми гордост е, че активно допринасям за енергийния преход в транспорта. В Delanchy правим това на практика с нашите два електрически камиона Renault, които се движат всяка вечер в Лион и Париж. Не се съмнявам, че това е решение на бъдещето и че то ще стане широко разпространено.

 

Надявам се в краткосрочен план да успеем да въведем няколко нови електрически камиона Renault в нашия автопарк, за да осигурим доставката на големите градове, които обслужваме във Франция - Париж, Лион, Марсилия, Бордо, Тулуза, Анси и др. - да не говорим за Италия и Испания, където също присъстваме.

Всъщност през 2021 г. ще се нуждаем от около 20 електрически камиона! Но какъвто и да е броят им, аз ще остана верен на Renault Trucks. Техният екип избра да работи с нас в своето приключение. Те винаги са били до нас при експлоатацията на нашия прототип като първи бизнес модел. И лично аз се гордея, че допринесох с малко за индустриалния успех на този автомобил.

Изпълнение на ангажиментите на Корпоративната социална отговорност SCR на пътя

С избора си да използваме градски електрически камиони ние всъщност изпълняваме ангажиментите на Корпоративната социална отговорност SCR, поети от Delanchy Group. Ние не само намаляваме емисиите си на азотен оксид (NOx) и фини прахови частици, но също така подобряваме ефективността и подобряваме корпоративния си имидж. Фактът, че нашите електрически камиони са толкова тихи, ни позволява да доставяме през нощта, без да вредим на околната среда или на жителите.

 

Освен това, нашите шофьорите са особено горди, че управляват електрически камиони и много лесно преминаха от дизелови автомобили. Те казват, че управлението е изключително лесно, въпреки че липсата на какъвто и да е шум е малко изненадваща в началото. И накрая, тези камиони - които извършват ежедневни обиколки на повече от 100 км самостоятелно - изискват по-малко поддръжка от техните еквивалент на конвенционалния двигател. Това е момент, който трябва да се вземе предвид, когато се изчисляват общите разходи за притежание на тези превозни средства във времето.