Welcome to Renault Trucks Bulgaria
FAURIE TRUCKS LIBOURNE
Renault Trucks dealers at ARVEYRES, France
Затворено
Показване на номера
Работно време рецепция
| понеделник | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вторник | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| сряда | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвъртък | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| петък | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| събота | - |
| неделя | - |
General manager
Mickaël BOULMIER
m.boulmier@faurie.fr
m.boulmier@faurie.fr
Sales contact
Angel LOBATO
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
05 57 51 36 15
a.lobato@faurie.fr
Service contact
Parts contact
Frédéric COSTE
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
05 57 51 36 15
f.coste@faurie.fr
Rental contact
Carlos FERNANDES
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
06 86 18 90 73
c.fernandes@faurie.fr
3.9 / 5
76 отзиви
28 October 2025
Vonnyck Leduigou
Благодаря ви много за добре дошли. Специални благодарности на г-н Карлос за неговия опит и разбиране. Поздравления за този сервиз на Renault.
4 March 2025
S L
Пристигам на гишето за приемане на части, казвам здравей, човекът ми казва здравей.
Двама господа сега са на гишето за приемане на части, всеки пред своя компютър. Чакам и чакам, казвам си, че съм единственият клиент там, та скоро ще ме питат какво ми трябва.
Ами не, пълно безразличие към присъствието ми, до такава степен, че ме ядосва да чакам толкова дълго, без никой да ми каже нищо. Обръщам гръб, разбирам много добре, че не съм дошъл.
Така че за мен е просто: те никога няма да докоснат камиона ми, като се има предвид посрещането и интереса на момчетата.
20 August 2024
Olivier Dubergey
здравей
Renault Type C 430 26-тонен камион, закупен нов през октомври 2023 г., единственият ми работен инструмент
Повреда на 11 юли 2024 г. (повредено задвижване)
Тъй като камионът е доставен на Renault Libourne
Частите трябва да пристигат на всеки 3 дни
Но пак нищо
В нито един момент не ме питат как работя
Компанията ми е в опасност
И нищо, нито една информация
Това е недопустимо за такава компания
Кога ще има решение? Как работя?????
Чакам бърз отговор и най-вече да ми ремонтират камиона, обезщетение за този месец, в който не съм работил и да поема лизинга!
12 January 2024
Coustes Amandine
Здравейте, след като използвах услугите на Renault truck, няколко пъти се чудех дали не съм в скрита камера
Трябваше да чакам с месеци някой да благоволи да ми направи ремонта.
Когато най-накрая успях да възстановя автомобила си, бронята ми се отлепи, както и калниците.
Трябваше да върна колата си или те се осмелиха да ме обвинят в лошото ми поведение, като ми казаха, че трябва да съм блъснал животно.
Трябваше да доведа мениджър, който се съгласи с мен, като потвърди, че работникът е свършил работата си лошо.
Казват ми да се свържа с мен при получаване на новите части за ремонт.
Без връщане след седмици, трябваше да следвам с различно извинение всеки път (без части от доставчика, изпратени грешни части и т.н.)
Трябваше да върна микробуса и да загубя още един работен ден, за да повторя ремонта.
Накратко, прибрах автомобила си вечерта, като го огледах по-внимателно на следващия ден и видях, че отново е откъснат, а бронята дори не е поставена обратно в купето.
Няма да спра дотук и ще се свържа с асоциацията на потребителите, както и с правния си отдел.
За щетите и загубата на печалба в сравнение със загубените ми работни дни.
14 August 2025
patrick favereau
Аз съм много приятелски настроен 🙂