GARAGE GAUDIER BEAUGENCY

Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France

69 avenue d'Orléans
45190 BEAUGENCY
4.3 / 5
94 отзиви от Google

Работно време рецепция


понеделник 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
вторник 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
сряда 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
четвъртък 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
петък 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00
събота 08:00 / 12:00
неделя -

Truck service and repair
Truck service and repair
Driver Facilities
Driver Facilities
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Financing
Financing



Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr

4.3 / 5
94 отзиви
Изпращане на отзив
2 August 2025 K-raule Mek
След повреда на магистрала A10 на 24 юли (DS3 Crossback, счупен скоростен лост), в зоната за почивка Blois-Villerbon, в посока Бордо, реакцията и управлението бяха много бързи и ефикасни (авариралият камион пристигна за по-малко от 20 минути!) Искаме отново да благодарим на целия екип за бързината, ефективността, любезността и приятелското отношение! Успяхте да ни успокоите! Вие ни помогнахте в момент, когато имахме притеснения и много съмнения (с 4-годишно дете с нас беше доста стресиращо). Намерихте ни първокласен сервиз, който ремонтира колата ни за по-малко от седмица (беше разгарът на туристическия сезон). Никога не можем да ви благодарим достатъчно!! Благодаря ви за добротата!!!
14 November 2025 sab8345
Бих дал на механиката 5/5. Бяха изключително мили. 1/5 за всичко останало. Ремонт, който трябваше да отнеме един ден, отне три. И дори на сутринта на доставката те нямаха частите. Докато чакахме да вземем колата, в офиса имаше пет-шестима механици, един се свлече на стола си, опитвайки се да сложи кошници в кофата си за боклук, други чакаха и дори нямаха учтивостта да се поздравят. Когато дойде време за плащане, секретарката буквално ни се изсмя. Ако им пречим, не бива да вършат тази работа.
21 November 2025 Andréa TRNS
5/5 за отзивчивостта и дружелюбието на механика. Въпреки това, 0/5 за услугата в гаража. Чакахме една седмица за оферта, която така и не пристигна, въпреки многократните последващи действия. Не чакахме нищо! По отношение на механичните умения: без коментар.
16 July 2025 Frederic Langeois Delage
Голяма благодарност за първокласната поддръжка, предоставена от Джонатан и всички екипи в заведенията на Gaudier. Спукана гума на А10. Поддръжка от висок клас за нас. Аз съм PMR превозвач. Имах 2 души PMR на борда. Голямо благодаря на тях.
27 September 2025 Dan Tast
Полуоката ми се счупи на магистралата. Въпреки че беше очевидно, че се е счупил на волана, собственикът твърди, че не може да се изключи повреда на трансмисията. Превозното средство дори не е било качено на подемник за оглед на щетите, което би било необходимо за оценка на щетите. Превозното средство не е преместено дни наред. Вместо това те казаха на ADAC, че това е пълна загуба. След консултация с двама квалифицирани механици, успях да убедя ADAC да закара автомобила в друг гараж. В случай на пълна загуба, трябваше да покрия разходите сам. За това ми таксуваха още 115 евро за по-малко от 3 км. Добре, ADAC покрива това, но в крайна сметка имаше допълнителен бонус, че сервизът не искаше да се справи с щетите. Последствието за мен щеше да бъде, че колата щеше да остане там, където бях, и нямаше да знам как да върна караваната си в Германия. В крайна сметка прекарах две седмици в кореспонденция със сервизи и ADAC. О, и за закачането на караваната към влекача, което не беше отделно пътуване, те таксуваха още 230 евро. Това е доста яко. В подобен случай те трябва незабавно да поискат да бъдат изтеглени до подходящ гараж. Ако няма мотивация да се погрижите за щетите, тогава не трябва да правите живота на хората още по-труден.