Welcome to Renault Trucks Bulgaria
GARAGE GAUDIER BEAUGENCY
Renault Trucks dealers at BEAUGENCY, France
Затворено
Показване на номера
Работно време рецепция
| понеделник | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| вторник | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| сряда | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| четвъртък | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| петък | 08:00 - 12:00 / 14:00 - 18:00 |
| събота | 08:00 / 12:00 |
| неделя | - |
Service contact
Philippe GAUDIER
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
02 38 44 57 59
contact@etsgaudier.fr
4.3 / 5
94 отзиви
2 August 2025
K-raule Mek
След повреда на магистрала A10 на 24 юли (DS3 Crossback, счупен скоростен лост), в зоната за почивка Blois-Villerbon, в посока Бордо, реакцията и управлението бяха много бързи и ефикасни (авариралият камион пристигна за по-малко от 20 минути!)
Искаме отново да благодарим на целия екип за бързината, ефективността, любезността и приятелското отношение!
Успяхте да ни успокоите!
Вие ни помогнахте в момент, когато имахме притеснения и много съмнения (с 4-годишно дете с нас беше доста стресиращо).
Намерихте ни първокласен сервиз, който ремонтира колата ни за по-малко от седмица (беше разгарът на туристическия сезон).
Никога не можем да ви благодарим достатъчно!!
Благодаря ви за добротата!!!
14 November 2025
sab8345
Бих дал на механиката 5/5. Бяха изключително мили.
1/5 за всичко останало. Ремонт, който трябваше да отнеме един ден, отне три. И дори на сутринта на доставката те нямаха частите.
Докато чакахме да вземем колата, в офиса имаше пет-шестима механици, един се свлече на стола си, опитвайки се да сложи кошници в кофата си за боклук, други чакаха и дори нямаха учтивостта да се поздравят. Когато дойде време за плащане, секретарката буквално ни се изсмя. Ако им пречим, не бива да вършат тази работа.
21 November 2025
Andréa TRNS
5/5 за отзивчивостта и дружелюбието на механика.
Въпреки това, 0/5 за услугата в гаража. Чакахме една седмица за оферта, която така и не пристигна, въпреки многократните последващи действия. Не чакахме нищо!
По отношение на механичните умения: без коментар.
16 July 2025
Frederic Langeois Delage
Голяма благодарност за първокласната поддръжка, предоставена от Джонатан и всички екипи в заведенията на Gaudier. Спукана гума на А10. Поддръжка от висок клас за нас. Аз съм PMR превозвач. Имах 2 души PMR на борда. Голямо благодаря на тях.
27 September 2025
Dan Tast
Полуоката ми се счупи на магистралата. Въпреки че беше очевидно, че се е счупил на волана, собственикът твърди, че не може да се изключи повреда на трансмисията. Превозното средство дори не е било качено на подемник за оглед на щетите, което би било необходимо за оценка на щетите. Превозното средство не е преместено дни наред. Вместо това те казаха на ADAC, че това е пълна загуба. След консултация с двама квалифицирани механици, успях да убедя ADAC да закара автомобила в друг гараж. В случай на пълна загуба, трябваше да покрия разходите сам. За това ми таксуваха още 115 евро за по-малко от 3 км. Добре, ADAC покрива това, но в крайна сметка имаше допълнителен бонус, че сервизът не искаше да се справи с щетите. Последствието за мен щеше да бъде, че колата щеше да остане там, където бях, и нямаше да знам как да върна караваната си в Германия. В крайна сметка прекарах две седмици в кореспонденция със сервизи и ADAC. О, и за закачането на караваната към влекача, което не беше отделно пътуване, те таксуваха още 230 евро. Това е доста яко.
В подобен случай те трябва незабавно да поискат да бъдат изтеглени до подходящ гараж.
Ако няма мотивация да се погрижите за щетите, тогава не трябва да правите живота на хората още по-труден.