Welcome to Renault Trucks Bulgaria
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Затворено
Показване на номера
Работно време рецепция
| понеделник | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| вторник | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| сряда | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| четвъртък | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| петък | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| събота | 08:15 / 12:00 |
| неделя | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 отзиви
19 April 2025
Bertrand CHAMPION
здравей
След телефонно обаждане, което направих относно проблем с моето Renault Midlum, по-специално проблем с манометъра за масло, се срещнах с доста неприятен човек. Обясних ситуацията, като поисках стъпки за отстраняване на неизправности, за да диагностицирам проблема и дали е възможно да се свържа с техния сервиз. Тя ме попита дали някога съм бил в тяхната работилница преди и ми зададе няколко други въпроса, за да определи дали съм им плащал преди. След това тя говори с колегата си и аз я чух да бърбори, без да се интересува от проблема ми. Няколко секунди по-късно тя каза: „Е, не можем да направим нищо за вас, ще трябва да се обадите на пътна помощ, това е всичко.“
Затова се свързах с друг сервиз, Garage Mullot в Périgny, където успях да обсъдя проблема и да изпълня някои стъпки за отстраняване на неизправности, за да определя сериозността на моя проблем. Те бяха професионалисти, които се вслушаха в притесненията ми, за разлика от Renault Trucks в Saint-Vivien... Надявам се никога повече да не ги видя.
13 April 2023
jean philippe FLEURISSON
Уговорка преди седмица. В деня, пристигнал веднага щом отвори, секретариатът ми каза, че сервизът е зает с нещо друго и няма да има време за моя камион...52 км връщане за 19 тона за нищо и работата, която чака. Подигравката с клиента изглежда не е проблем
4 March 2022
olivier chollet
Установен съм от 2013 г. и притежавам три трактора, четири ремаркета за зърно, бордово ремарке и ремарке с кука MAN.
След спирачен дисбаланс отидох да тествам спирачките, за да регулирам гърбиците на едно от ремаркетата. Проблемът беше установен, но след това нещата се усложниха! Върнах се на рецепцията на сервиза с механика и изчаках управителя/рецепциониста на сервиза. Минаха няколко минути и механикът ми каза да се свържа директно с отдела за части, сякаш сам съм диагностицирал проблема! Така че отидох в отдела за части с регистрационния документ, където ми казаха, че им трябва повече информация за ремаркето. Междувременно управителят/рецепционистът се върна и започна разгорещен спор между механика, управителя и отдела за части относно: Има ли работна поръчка? А какво ще кажете за информацията в трейлъра? Без отговор! (Никой не си направи труда да отиде и да събере информацията от ремаркето, което беше само на 20 метра!) Казаха ми, че ще ми се обадят на следващия ден. Така че си тръгнах с моето оборудване.
Оставих следващия ден да мине и без телефонно обаждане се върнах в работилницата в края на деня, за да попитам.
Рецепционистът се върна с механика и ми каза, че трябва да се върна с ремаркето, защото не са отбелязали номера на оста!
Напълно зашеметен, напуснах работилницата.
Има истински проблем с комуникацията с работилницата! Горещо не съветвам да ходя там, въпреки че до момента съм доволен от обслужването на магазина, който се старае да си върши работата.
Реших да отида до гаража на Negotruck в Périgny (вече клиенти, но по-далеч). Екипът там беше внимателен и приятелски настроен, направи диагностика и съобщи цялата информация на магазина. Те предоставиха оферта за по-малко от два часа, като предложиха среща по телефона и след това по имейл.
Направете правилния избор!
18 July 2021
Patrice Drapeau
Много любезен персонал, внимателен към клиентите, добра стойност за парите, препоръчвам
22 August 2021
Vincent BRIDON
Ремонт на кемпер, преден десен лагер и ме таксуваха за 3,5 часа, за да го сменя, така че огромна сума само за един лагер.
Малко дойна крава за края на ваканцията, като се има предвид, че моят механик направи и двете за по-малко от 2 часа.
В случай на спешност, добре, иначе е по-добре да отидете другаде.
Гостоприемство, няма за какво да се оплачете.
Автомобилът е измит с миене под налягане.