Welcome to Renault Trucks Bulgaria
LILLE METROPOLE VI
Renault Trucks dealers at LESQUIN, France
Затворено
Показване на номера
Работно време рецепция
| понеделник | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| вторник | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| сряда | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| четвъртък | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| петък | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| събота | 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30 |
| неделя | - |
Продажби
| понеделник | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| вторник | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| сряда | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| четвъртък | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| петък | 08:00 - 12:15 / 13:45 - 18:15 |
| събота | 08:00 - 13:00 / 14:00 - 16:30 |
| неделя | - |
General manager
Bernard BACQUET
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
06 89 77 84 58
bernard.bacquet@coquide.com
Sales contact
Franck LIENARD
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
06 11 46 46 66
franck.lienard@coquide.com
Service contact
Pascal VANSON
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
03 21 23 47 45
pascal.vanson@coquide.com
Parts contact
Freddy RICHARD
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com
03 20 16 20 20
freddy.richard@coquide.com
4.2 / 5
107 отзиви
21 May 2024
ask me
Напълно непрофесионално.
След оценката и началото на работата по автомобила ми, главният механик се свърза с мен, тъй като централното заключване в кабината вече не работи, цилиндърът на бравата се върти свободно и искаха да ми таксуват отварянето на вратата. Посочих, че ключалката и централното заключване работеха, когато камионът беше оставен и това не беше отбелязано в доклада за състоянието на превозното средство.
Отговорих ОК, без да питам дали са сменили батерията на дистанционното, за да не съм груб.
Когато взех автомобила си, шумът от пътя все още беше налице, въпреки оценката от 150 евро и разходите за ремонт от 1600 евро. Те взеха автомобила обратно, коригираха грешките си и ми го върнаха на следващата седмица. (По време на първоначалното пробно шофиране ръководителят на екипа прояви разбиране, за разлика от управителя на сервиза, който беше по-малко честен.) След като си върнах автомобила, реших сам да сменя батерията, в случай че те още не са го направили. Магията се случи и централното заключване работи след като смениха батерията на дистанционното!
Как могат да твърдят, че са професионалисти, специализирани в марката на колата ми, и дори да не започнат с тест на батерията на дистанционното централно заключване, когато то не работи?
След това главният механик ми каза, че вече са ми дали подаръци...(???) Когато всичко, което направиха, беше да прикрият грешките си при диагностика, ремонт и тестване на превозни средства...
И той отказва да ми възстанови разходите за услугата отключване на вратата на колата, за която са ме таксували, въпреки че тестването на батерията на дистанционното щеше да реши проблема!
Освен това намерих друг счупен винт, който не беше диагностициран, ремонтиран или дори забелязан, въпреки че беше само на 30 см от мястото, където работеха. (Окачване на двигателя)
Те са там, за да диагностицират разхлабеното заземяване и да се опитат да ви таксуват за този остарял ремонт. Но за липсващ винт, който се вижда в двигателното отделение на 30 см от мястото, където работят, те не се намират никъде. И когато трябва да се тества батерията в системата за централно заключване, изведнъж няма никой наоколо; веднага предлагат да ти таксуват отключването на вратата!
Виждате, че за тях е много по-изгодно да таксуват за отключване на врата, отколкото за батерия, която струва под 2 евро във фотомагазин!
Дума към мъдрите...
PS: Трябваше да дам една звезда, но това заведение не заслужава никаква!!! Избягвайте го!
Нищо не прилича на професионалистите в сервиза на Renault Truck в Байон, които наистина знаят какво правят и това си личи в сметката и качеството на услугата!
22 January 2019
Jardin paysage
Професионално посрещане и обслужване за поддръжка или закупуване на превозни средства за комунални услуги, голям недостатък е директният преглед на екипи, които се дърпат един друг, а също и административната страна, която отнема повече време от ремонта на вашия автомобил...
7 August 2020
Didier LEFEBVRE
Чудесно посрещане, страхотно обслужване. Персоналът е внимателен и отзивчив. Благодаря отново на рецепцията на магазина за части и на сервиза.
Екипът на Winfield Racing School
21 June 2020
Augustin
Достойно посрещане, но ремонтът на гума отне повече от час и половина, особено с комплект Norauto, въпреки че трябваше да сме в спешна ситуация...
13 September 2022
matthieu tissoires
Обадих се тази сутрин в 8 сутринта и час по-късно ми помогнаха на място! Оптимална отзивчивост! благодаря ви