SOUTH WEST TRUCK & VAN

Renault Trucks dealers at GLOUCESTER, United Kingdom

ASHVILLE ROAD
GL2 5ET GLOUCESTER

3.9 / 5
55 отзиви от Google

Работно време рецепция


понеделник 08:30 / 17:00
вторник 08:30 / 17:00
сряда 08:30 / 17:00
четвъртък 08:30 / 17:00
петък 08:30 / 17:00
събота -
неделя -

Truck service and repair
Truck service and repair
Driver Facilities
Driver Facilities
Light Commercial Vehicles Service and Repair
Light Commercial Vehicles Service and Repair


Сервизни услуги
понеделник 08:30 / 17:00
вторник 08:30 / 17:00
сряда 08:30 / 17:00
четвъртък 08:30 / 17:00
петък 08:30 / 17:00
събота -
неделя -
Резервни части
понеделник 08:30 / 17:00
вторник 08:30 / 17:00
сряда 08:30 / 17:00
четвъртък 08:30 / 17:00
петък 08:30 / 17:00
събота -
неделя -

3.9 / 5
55 отзиви
Изпращане на отзив
1 July 2023 Костадин Ганев
2 дни сменяха дюзата на Адблуто
19 September 2025 валерій дуткевич
Ужас!!! Не стига, че закараха колата на сервиз 2 часа по-късно от уговорения час, но и смениха масло и филтри за 3 часа... Не го препоръчвам. Сякаш надуват работното време!!!
22 July 2024 Sarah Woodger
Не бих могъл да препоръчам този гараж достатъчно, тъй като като малка компания само с 2 камиона, които също са част от завода, повредата може да се окаже наистина много скъпа. За нас времето, когато превозното средство не може да работи, има абсолютни катастрофални последици както за нашите клиенти, така и за потенциала ни да реализираме печалба. Този гараж не е обичайният ни гараж и дойдохме при тях поради повреда в цялата страна. Те направиха всичко възможно, за да ни държат информирани и да ни върнат на пътя. Ценообразуването е невероятно справедливо (особено като се има предвид всичко, което постигат в рамките на таксуваните часове труд!) Абсолютно чудесно - ако бяхме по-близо, щях да преместя нашия договор за поддръжка на камиони Renault в този гараж! Специални благодарности на мениджъра Рич, който според мен е надминал всичко, но също така е честен, надежден и държи на думата си. Според опита ми от други сервизи за камиони това са все по-редки качества!
5 April 2024 MiniMoves
130 паунда труд на час. 3-4 месеца за ремонт на XLWB панелен ван, струващ малко под 7000,00 паунда. Добре, най-накрая си върнах вановете. И отзивите се връщат, след като бях заплашен от ръководството/собственика. Ето защо. Надявам се, че това ще ви нарани, защото това е моето намерение. През ноември 2023 г. закарах XLWB панелен ван в тази компания. ТЪРЖЕХМЕ СЕ СПЕЦИАЛИСТ ПО IVECO, прекомерно дим и липса на реакция на газта. Така че бяха сменени някои EGR и маслени тръби, наред с други неща, на цена от 2 хиляди паунда. 3 седмици по-късно полицията ме спря, гледайки да осъди вановете заради прекомерно дим. Казах, извинете ме, току-що си върнах вановете и ми струваше много пари. Така че пренасрочихме за 3 януари 2024 г. С югозападна Англия и камиони отново в светлини. И така, по телефона им разказах за симптомите и един човек на име Джейми каза, да, звучи като инжектори. Прекомерно зареждане с гориво, не са предоставени доказателства за течове от тест. Говорихме за това и казах, че са го направили преди 8 месеца. Така че не бях сигурен. Но тези момчета са професионалисти, така че го оставихме така. И те смениха инжекторите. Отидох да взема. Платих преди теста. Дори не го изнесох за съда. БУСЪТ НЕ Е ПРОМЕНЕН. ТАКА ЧЕ ПАРИ СА ПОХАРЧЕНИ БЕЗ ПРИЧИНА. За съжаление бях платил това преди да тествам буса. Така че платих това и отидох на работа, преди да осъзная, че бусът е все още в същото състояние, в което го оставих. Така че 2 хиляди ненужно похарчени за инжектори и тръби. 3 януари 2024 г. - след допълнителна проверка от югозапад и камиони. Самият EGR е подозрителен. Така че го смених на още 2 хиляди с още тръби, бусът все още не реагира на газта. Отидох да го взема и все още е същото. ОТНОВО. Сега ми писна с управлението в GLO. Сега е заподозрян DPF филтър, така че Джейми се съгласи да ни отвори сметка, за да уредим останалата част от парите. Изпратих имейл до централния офис в Бристъл и се свързах с човек на име Анди Паско, който първоначално беше много отзивчив. Той ме увери, че ще проучи това и го направи в рамките на седмица-две. След това получих обаждане, в което ми обясниха, че ми трябва нов DPF филтър. Тази компания монтира такъв преди 2 години, гаранцията вече е изтекла. Което разбрах. Честно казано, отговорът беше добър, след това той отиде в Glos Depot и ми се обади с присъдата. Казах „Добре“. Вложих много пари в това сега и ми трябва да работи, за да мога да ходя на работа. Така че, захващайте се за работа. Тъй като имам нужда от микробуса обратно възможно най-скоро. И така, идва 9 март 2024 г., записвам се за технически преглед, тъй като той изтича. Стигаме до около 8-9 март 2024 г. Сумата е готова за събиране, но искаме да платим дължимите 3 хиляди, преди да я освободим. Ползвам услугите на тази фирма от години. И се отнасяха ужасно с мен. Никога преди не съм искал акаунт. И Джейми ми обеща, че акаунтът е ОК, за да продължи с останалите 3 хиляди. НЕ, не можете да имате акаунт, искаме го предварително, изцяло. ОТНЕ НИ 3 МЕСЕЦА, ЗА ДА СЕ ПОПРАВЯТ ПО-МАЛКО ОТ 7000,00 ПАУНДА. И така, сега съм недоволен клиент. Анди Паско се обади 20 минути след като оставих честно ревю за този профил и ми каза да го премахна, в противен случай ще ми начисли сметката на 4600,00 паунда. Момичетата в офиса са много разстроени от това ревю. Как бихте искали, ако оставя ревю за вашия бизнес? Бях много шокиран от този отговор. Както обясних, ако сте използвали услугите ми и аз ви оказах лоша услуга, имате право. Затова премахнах ревюто, докато не мога да си позволя да го платя и да го взема от тази компания. Така че сега отново публикувам ревюто, за да го видят всички. Ще докладвам по търговските стандарти, няма да си получа парите обратно тук. Но може би и други са пострадали. И исках да докладвам, в случай че някой друг е имал проблеми с тази фирма. На тази фирма не трябва да се позволява да работи така. И мисля, че трябва да се извиня и да ми върнат част от парите. ЧУВСТВАМ, ЧЕ МЕ ОГРАБИХА ОТ SOUTH WEST AND TRUCKS Моят съвет е да си намерите прилична компания, която да се грижи за вашите превозни средства. П.С. Персоналът в офиса изглежда много приятен. Но управителят на депото на Glos (беше Джейми) и на основното депо в Бристъл (Анди Паско). Трябва да се научите на някои обноски. Надявам се да се поучите от тази публикация. Ще публикуваме и в другите ви профили. И този път не можете да ме заплашвате.
8 August 2024 Jessica Martina Winfield
Моят опит с Iveco Daily е много лош. Похарчих хиляди лири за Iveco Daily Опитвам се и поръчвам части за моя ван след месец Iveco Daily Glocestershire заявява, че частите ми са останали на митницата. Проверих в Customs & Accisize, те казаха, че повечето артикули отнемат 3 дни, за да преминат през единия край на митницата и 3, за да преминат през British Customs & Excessize и до 2 дни обработка на поръчката, която е свързана с внос и износ. Те не са доволни, че няма да им дам пари за £150,00 на час, за да правят отчетите. Iveco Daily минимизира частите, като действа в условията на нелоялна конкуренция, тъй като Pitents не мога да получа частите на Iveco чрез нормалния си дилър. Това е Deliber Act от Iveco Резервирах моя ван два пъти за Сервиз сега наскоро за MOT това трябваше да бъде отменено на 08/08.2024 поради некомпетентно поведение от страна на Iveco те показват пълно пренебрежение към грижата за клиентите Поисках да направя официална жалба членът на персонала не обработи жалбата ми Никога не съм познавал компания толкова нередна и да не предоставя части за микробуси това са много лоши бизнес практики Казах им, че щях да направя преглед на нередни бизнес практики Не съм доволен от общото отношение на Ivico и пропускам управлението на поръчките на клиентите, като обвинявам митниците и акцизите, когато е боклук