Welcome to Renault Trucks Bulgaria
SPARKS COMMERCIALS (PORTSMOUTH)
Renault Trucks dealers at PORTSMOUTH, United Kingdom
Затворено
Показване на номера
Работно време рецепция
| понеделник | 08:00 / 17:30 |
| вторник | 08:00 / 17:30 |
| сряда | 08:00 / 17:30 |
| четвъртък | 08:00 / 17:30 |
| петък | 08:00 / 17:30 |
| събота | 08:00 / 12:00 |
| неделя | - |
Сервизни услуги
| понеделник | 07:00 / 24:00 |
| вторник | 24:00 / 24:00 |
| сряда | 24:00 / 24:00 |
| четвъртък | 24:00 / 24:00 |
| петък | 24:00 / 24:00 |
| събота | 24:00 / 12:00 |
| неделя | - |
Резервни части
| понеделник | 08:00 / 17:30 |
| вторник | 08:00 / 17:30 |
| сряда | 08:00 / 17:30 |
| четвъртък | 08:00 / 17:30 |
| петък | 08:00 / 17:30 |
| събота | - |
| неделя | - |
4 / 5
75 отзиви
13 March 2025
Richard Gennissen
Пристигнах в 8 сутринта в понеделник или предварително резервирана среща, 4 часа по-късно, когато напуснах, микробусът все още беше паркиран на същото място. След като ги преследваха, те информираха във вторник, че egr клапанът е повреден и ще трябва да бъде сменен, а микробусът ще бъде готов в сряда следобед. Изненада, изненада, в сряда сутринта съобщиха, че частите са пристигнали, но поради липсата на персонал микробусът ще бъде готов едва в четвъртък следобед. Без притеснение, че си играят с прехраната ви.
7 July 2023
A S
Вкарах бокса си за коня с неуспешен технически преглед от друга компания. Толкова съм доволен от предоставената услуга и отличното обслужване на клиентите. Мениджърът на услугата беше наистина полезен и ме актуализираше често, обяснявайки подробно каква работа е била свършена. Като цяло съм много доволен и ще се върна отново.
9 April 2024
Mathew Douglas
Неорганизираният хаос най-добре описва този на Spark. Лъжа за грешки преди и след технически прегледи. Никаква комуникация какво толкова. Все още дори не мисля, че услугата ми е направена? Пълен сервиз и антифриза ми е празен, а комбито ми е само на 3 години! Всичко, за което говорят, е как са се измъкнали, като са повредили колите на клиенти пред нови клиенти, чакащи на рецепцията.
срамно.
1 December 2022
Paul EE
Резервирах микробуса си за преглед в четвъртък. Failed същия ден помоли Sparks да ме цитира за работа, необходима за преминаване на MOT, беше цитиран „2 часа труд и £97,50 части!
Вероятно Мат се нуждае от допълнителна работа по задните спирачки, което ми казаха, че ще бъде допълнителен 1 час труд!
Така че получих телефонно обаждане следващата сряда, за да кажа, че микробусът ми е готов за вземане и сметката ми е £937!!!!
Отидох в Sparks, за да обсъдим моята нова и „подобрена“ фактура, за да бъде казано. Открихме, че има нужда от повече работа и затова първоначалната ви оферта се е утроила!
Двамата души, с които говорих преди това по телефона в офиса, отрекоха да цитират двучасовия ми труд по телефона! Помощник-мениджърът в крайна сметка намали фактурата ми до £637
което беше облекчение.
Оставя лош вкус в устата!
Срамно!!!
13 May 2024
Monsieur Glouton
Мотът на кемпер е завършен, обработен по телефона, оставяне, плащане и вземане с лекота. благодаря Препоръчал съм на приятели