Новини & Контакти

История

ИСТОРИЯТА НА RENAULT TRUCKS

открийте историята на Renault Trucks… от 1894 до днес

Изградена върху неговата изключителна история, съдбата на Renault Trucks се разпростира по пътищата на цялото земно кълбо.

Горди с изключителната си история, Renault Trucks днес пътува по всички пътища на света. Renault Trucks има история, с която всички можем да се гордеем. Тази история обяснява каква е сега Renault Trucks и каква ще бъде компанията в бъдеще: марка, ангажирана в служба на своите клиенти и на автомобилния транспорт като цяло, но също така и да укрепва престижа на дейност, която играе ключова роля в нашето общество. От 1894 г., когато Мариус Берлие изобрети и произведе едноцилиндров двигател и конструира първия си автомобил, работещ с гориво, до наши дни: запознайте се с над 100-годишната ни изключителна история, като гледате филма по-долу “”Пионери от 1894 г.”” :

 

 

1894-1909: ера на пионерите

Histoire de Renault Trucks

 

През 1894 в Лион, Marius Berliet разработва и произвежда двигател с един цилиндър и прави своята първа бензинова кола. През 1906, той прави своя първи камион.


През 1898 в Billancourt, близо до Париж, Louis Renault разработва 4-степенната скоростна кутия и представя своя първи моторизиран автомобил, малка кола с четвърт конска сила. Той произвежда първият лекотоварен автомобил (LCV) от 1900 и през 1906 изобретява предното задвизване на Парижкия автобус.

 

 

1914-1918: първо масово производство

Histoire de Renault Trucks

 

В Berliet, 40 CBA камиона са произвеждани всеки ден за да се присъединят към тези на фронта във Verdun. В Renault, 600-те таксита, които допринасят за победата в Marne осигуряват място на Renault в историята.


През 1917, диамантената марка изгражда първия модерен танк в историята. Първият камион 4x4 е построен от Latil. Това е естествена стъпка следваща предното задвижване, разработено през 1898.

 

1919-1928: разнообразие за бизнес стабилностHistoire de Renault Trucks

Louis Renault и Marius Berliet разгръщат индустриален гений и формират своята група за производство на коли. Berliet също се занимава с производство на танкове Renault FT17 поръчани от френското правителство.

През 1923, Renault е първата марка, която предлага влекач за движение по пътищата. През същата година се появяват автомобили оборудвани с двигатели задвижени с газ от изгоряло дърво и първите влекачи със серво спирачки на всички 4 колела. През 1928 първият дизелов двигател е монтиран на камион.

 

1952-1978: стъпки към създаването на група

Histoire de Renault TrucksМежду 1952 и 1974, Laffly, Rochet Schneider, Camiva и Citroën HGV се сливат с Berliet. През 1957 Berliet създава T100, най-големият камион в света.

През 1955 Saviem е формиран от сливането на Latil, дивизията за камиони на Renault и Somua. Richard Continental се присъединява към Saviem през 1965 и Sinpar се присъединява през 1975.

През 1978, Berliet и Saviem се сливат за да формират единствения HGV производител във Франция който става Renault Véhicules Industriels, дивизията за камиони на Renault Group.

 

от 1983: към световно лидерство

Histoire de Renault TrucksRenault Véhicules Industriels се стреми към изграждането на международна група с придобиването на Dodge Europe през 1983, а след това и високо уважаваната американска марка за камиони Mack през 1990.

1992 е ключов етап: Renault Véhicules Industriels става Renault V.I. През 2001, Renault V.I. става част от Volvo Group. През 2002, е формирана световната марка Renault Trucks.